sobota, 25 października 2014

・゜゜・(/。\)・゜゜・ #3



No i mamy Łiiikendzig! ♥ który niestety kończy się już w Niedzielę.
W moim życiu bez przerwy dzieją się jakieś zmiany, ktoś przybywa ktoś odchodzi, coś dochodzi.
Nie mogę sobie nigdzie znaleźć miejsca, nie wiem co mam robić z wolnym czasem. Wszystko to co robię, wydaje mi się bez sensu, a dzieje się to od kiedy straciłam kontakt z jedną osobą. Pogodziliśmy się, ale i tak się nie spotykamy. Właśnie po jej utracie wszystko przestało mieć dla mnie sens. Wybaczyłam i chyba na tym koniec. Teraz po prostu muszę zapomnieć o tej osobie. To jest cholernie trudne, może kiedyś przestanę mieć tą głupią nadzieję, że jeszcze do tej osoby wrócę. Dobrze, że mam przyjaciółkę, która mi pomaga zapomnieć o tym wszystkim i pociesza mnie. 
Eh, pewnie piszę jak depresja, nie nie mam depresji. Dzisiaj mam dobry humor <3 
Wstawię zdjęcie z koleżanką z klasy. Piątkowe :). 

Ten wąs to zielona farba akrylowa :') Wygłupy na lekcji malarstwa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz